سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۷۲۱
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از کشف 100 کیلو گرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو پارس و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان تنگستان طی روز گذشته خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پليس، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک نفر قاچاقچی حرفه ای موادمخدر قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان فارس به استان خوزستان از طریق محورهای مواصلاتی استان بوشهر انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام تعقیب و گریز در محور کمربندی اهرم به برازجان توقیف کنند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند بیان داشت: در همین ارتباط یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است و پلیس هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر